https://top-korea.blogspot.com/2011/06/iiiiiii-iii-iiiiii-iiiiiii-ii-iiiii.html
Μήπως η κοινωνία είναι πιο μπÏοστά;
Μίλησα με πολλοÏÏ‚ που είχαν πάει στη διαδήλωση. Οι πεÏισσότεÏοι πήγαν για Ï€Ïώτη φοÏά. Αυτό, από μόνο του , Îχει τη σημασία του.
Και πήγαν γιατί ήθελαν να φωνάξουν ότι «δεν αντÎχουμε άλλο»...
Δεν αντÎχουν την κοÏοϊδία και την Ï€Ïοφανή αδυναμία του Ï€Î¿Î»Î¹Ï„Î¹ÎºÎ¿Ï ÏƒÏ…ÏƒÏ„Î®Î¼Î±Ï„Î¿Ï‚ να διαχειÏιστεί την κÏίση.
Δεν μποÏοÏν άλλο τον διασυÏμό της χώÏας.
Έχουν συνθλιβεί από τα δυσβάσταχτα οικονομικά μÎÏ„Ïα που μας ÎφεÏε η κυβÎÏνηση του μνημονίου.
Εκείνο που με συγκλόνισε, ήταν το πανό μπÏοστά από τη Βουλή που ÎγÏαφε: «Πεθαίνουμε».
Ο Έλληνας μποÏεί να Îχει πολλά κουσοÏÏια.
Δεν παÏει, όμως, να είναι πεÏήφανος και να Îχει φιλότιμο.
Και την αδυναμία του δÏσκολα την παÏαδÎχεται και την ομολογεί.
Θα Ï€ÏÎπει να Îχει φτάσει στο «αμήν», στο «μη πεÏαιτÎÏω», για να το κάνει.
Μήπως ήμαστε ήδη εκεί και το πολιτικό μας σÏστημα δεν το Îχει αντιληφθεί;
Μήπως η κοινωνία βÏίσκεται ήδη Îνα βήμα μπÏοστά από την πολιτική, κοινωνική και την πνευματική της ηγεσία;
Μήπως, η ηγεσία του τόπου παÏακολουθεί αμήχανα τις δÏαματικÎÏ‚ εξελίξεις επειδή δεν Îχει Ï„Ïόπο να διαχειÏιστεί την κÏίση και να δώσει Ï€Ïοοπτική ελπίδας;
Μήπως στα νÎα και οξυμÎνα Ï€Ïοβλήματα, Ï€Ïοτείνουμε μÎχÏι Ï„ÏŽÏα τις δοκιμασμÎνες, αλλά αποτυχημÎνες συνταγÎÏ‚ του παÏελθόντος;
Î Î¿Î»Ï Ï†Î¿Î²Î¿Ïμαι, ότι μÎχÏι στιγμής κανÎνα κόμμα δεν Îχει πιάσει τον σφυγμό της κοινωνίας.
Η Ελλάδα χÏειάζεται μια υπεÏθυνη, αλλά πατÏιωτική λÏση.
ΕπιμÎνω ιδιαίτεÏα στο «πατÏιωτική», γιατί δεν αποτελεί λÏση η φαλκίδευση κυÏιαÏχικών δικαιωμάτων της χώÏας.
ΥπάÏχουν Ï€Ïάγματα που είναι εκτός πλαισίου οποιασδήποτε οικονομικής συναλλαγής.
Ο καιÏός είναι …τώÏα.
Η ΙστοÏία δεν Ïωτάει κανÎναν αν είναι Îτοιμος
Ο κόσμος σίγουÏα δεν ανυπομονεί να ξαναδεί εκείνους που άφησαν τον ΚαÏαμανλή στη γÎφυÏα να πάει μόνος στο βυθό.
Μήπως νομίζουν ότι οι αλαλιασμÎνοι πολίτες ενδιαφÎÏονται για μπουÏνουζοσκαφάτους;
Μήπως μεÏικοί βουλευτÎÏ‚ νομίζουν ότι ασκοÏν «σκληÏή» αντιπολίτευση με άσφαιÏες δηλώσεις;
Ή μήπως αυτοί που Ï€ÎÏυσι αλληθώÏιζαν Ï€Ïος το Μνημόνιο και σήμεÏα νεÏουν με νόημα στο ΔÎΤ «καλοί είμαστε κι εμείς…», θÎλουν να ποζάÏουν για σωτήÏες μας;
Μια ποÏεία με Ï„Ïεις άξονες πεÏιμÎνουν οι Έλληνες.
Α. ÎÎο κοινωνικό συμβόλαιο, με αξιοκÏατία, οικονομικό Ï€ÏογÏαμματισμό και ανάσχεση όσο είναι εφικτό των δυσμενών συνεπειών από τα «ανοιχτά σÏνοÏα» στην οικονομία.
Î’. Άλλη Ï€ÏοσÎγγιση στην υπεÏάσπιση των εθνικών θεμάτων.
Γ. Άλλη παÏουσία στη διεθνή σκηνή, άλλη στάση απÎναντι σε εταίÏους και πιστωτÎÏ‚, δόμηση νÎας διεθνοÏÏ‚ εικόνας της χώÏας, δόμηση νÎων συμμαχιών.
Την Ïστατη στιγμή, λÎνε, οι κοινωνίες ενεÏγοποιώντας το Îνστικτο αυτοσυντήÏησης «σπÏώχνουν μπÏοστά» τους καλÏτεÏους.
Ο ΣαμαÏάς δεν θα Îχει πεÏίοδο χάÏιτος.
Και ίσως δεν είναι όσο Îτοιμος θα ήθελε.
Αλλά η ΙστοÏία δεν Ïωτάει κανÎναν αν είναι Îτοιμος.
antinews
Μήπως η κοινωνία είναι πιο μπÏοστά;
Μίλησα με πολλοÏÏ‚ που είχαν πάει στη διαδήλωση. Οι πεÏισσότεÏοι πήγαν για Ï€Ïώτη φοÏά. Αυτό, από μόνο του , Îχει τη σημασία του.
Και πήγαν γιατί ήθελαν να φωνάξουν ότι «δεν αντÎχουμε άλλο»...
Δεν αντÎχουν την κοÏοϊδία και την Ï€Ïοφανή αδυναμία του Ï€Î¿Î»Î¹Ï„Î¹ÎºÎ¿Ï ÏƒÏ…ÏƒÏ„Î®Î¼Î±Ï„Î¿Ï‚ να διαχειÏιστεί την κÏίση.
Δεν μποÏοÏν άλλο τον διασυÏμό της χώÏας.
Έχουν συνθλιβεί από τα δυσβάσταχτα οικονομικά μÎÏ„Ïα που μας ÎφεÏε η κυβÎÏνηση του μνημονίου.
Εκείνο που με συγκλόνισε, ήταν το πανό μπÏοστά από τη Βουλή που ÎγÏαφε: «Πεθαίνουμε».
Ο Έλληνας μποÏεί να Îχει πολλά κουσοÏÏια.
Δεν παÏει, όμως, να είναι πεÏήφανος και να Îχει φιλότιμο.
Και την αδυναμία του δÏσκολα την παÏαδÎχεται και την ομολογεί.
Θα Ï€ÏÎπει να Îχει φτάσει στο «αμήν», στο «μη πεÏαιτÎÏω», για να το κάνει.
Μήπως ήμαστε ήδη εκεί και το πολιτικό μας σÏστημα δεν το Îχει αντιληφθεί;
Μήπως η κοινωνία βÏίσκεται ήδη Îνα βήμα μπÏοστά από την πολιτική, κοινωνική και την πνευματική της ηγεσία;
Μήπως, η ηγεσία του τόπου παÏακολουθεί αμήχανα τις δÏαματικÎÏ‚ εξελίξεις επειδή δεν Îχει Ï„Ïόπο να διαχειÏιστεί την κÏίση και να δώσει Ï€Ïοοπτική ελπίδας;
Μήπως στα νÎα και οξυμÎνα Ï€Ïοβλήματα, Ï€Ïοτείνουμε μÎχÏι Ï„ÏŽÏα τις δοκιμασμÎνες, αλλά αποτυχημÎνες συνταγÎÏ‚ του παÏελθόντος;
Î Î¿Î»Ï Ï†Î¿Î²Î¿Ïμαι, ότι μÎχÏι στιγμής κανÎνα κόμμα δεν Îχει πιάσει τον σφυγμό της κοινωνίας.
Η Ελλάδα χÏειάζεται μια υπεÏθυνη, αλλά πατÏιωτική λÏση.
ΕπιμÎνω ιδιαίτεÏα στο «πατÏιωτική», γιατί δεν αποτελεί λÏση η φαλκίδευση κυÏιαÏχικών δικαιωμάτων της χώÏας.
ΥπάÏχουν Ï€Ïάγματα που είναι εκτός πλαισίου οποιασδήποτε οικονομικής συναλλαγής.
Ο καιÏός είναι …τώÏα.
Η ΙστοÏία δεν Ïωτάει κανÎναν αν είναι Îτοιμος
Ο κόσμος σίγουÏα δεν ανυπομονεί να ξαναδεί εκείνους που άφησαν τον ΚαÏαμανλή στη γÎφυÏα να πάει μόνος στο βυθό.
Μήπως νομίζουν ότι οι αλαλιασμÎνοι πολίτες ενδιαφÎÏονται για μπουÏνουζοσκαφάτους;
Μήπως μεÏικοί βουλευτÎÏ‚ νομίζουν ότι ασκοÏν «σκληÏή» αντιπολίτευση με άσφαιÏες δηλώσεις;
Ή μήπως αυτοί που Ï€ÎÏυσι αλληθώÏιζαν Ï€Ïος το Μνημόνιο και σήμεÏα νεÏουν με νόημα στο ΔÎΤ «καλοί είμαστε κι εμείς…», θÎλουν να ποζάÏουν για σωτήÏες μας;
Μια ποÏεία με Ï„Ïεις άξονες πεÏιμÎνουν οι Έλληνες.
Α. ÎÎο κοινωνικό συμβόλαιο, με αξιοκÏατία, οικονομικό Ï€ÏογÏαμματισμό και ανάσχεση όσο είναι εφικτό των δυσμενών συνεπειών από τα «ανοιχτά σÏνοÏα» στην οικονομία.
Î’. Άλλη Ï€ÏοσÎγγιση στην υπεÏάσπιση των εθνικών θεμάτων.
Γ. Άλλη παÏουσία στη διεθνή σκηνή, άλλη στάση απÎναντι σε εταίÏους και πιστωτÎÏ‚, δόμηση νÎας διεθνοÏÏ‚ εικόνας της χώÏας, δόμηση νÎων συμμαχιών.
Την Ïστατη στιγμή, λÎνε, οι κοινωνίες ενεÏγοποιώντας το Îνστικτο αυτοσυντήÏησης «σπÏώχνουν μπÏοστά» τους καλÏτεÏους.
Ο ΣαμαÏάς δεν θα Îχει πεÏίοδο χάÏιτος.
Και ίσως δεν είναι όσο Îτοιμος θα ήθελε.
Αλλά η ΙστοÏία δεν Ïωτάει κανÎναν αν είναι Îτοιμος.
antinews
Μήπως η κοινωνία είναι πιο μπÏοστά;
Μίλησα με πολλοÏÏ‚ που είχαν πάει στη διαδήλωση. Οι πεÏισσότεÏοι πήγαν για Ï€Ïώτη φοÏά. Αυτό, από μόνο του , Îχει τη σημασία του.
Και πήγαν γιατί ήθελαν να φωνάξουν ότι «δεν αντÎχουμε άλλο»...
Δεν αντÎχουν την κοÏοϊδία και την Ï€Ïοφανή αδυναμία του Ï€Î¿Î»Î¹Ï„Î¹ÎºÎ¿Ï ÏƒÏ…ÏƒÏ„Î®Î¼Î±Ï„Î¿Ï‚ να διαχειÏιστεί την κÏίση.
Δεν μποÏοÏν άλλο τον διασυÏμό της χώÏας.
Έχουν συνθλιβεί από τα δυσβάσταχτα οικονομικά μÎÏ„Ïα που μας ÎφεÏε η κυβÎÏνηση του μνημονίου.
Εκείνο που με συγκλόνισε, ήταν το πανό μπÏοστά από τη Βουλή που ÎγÏαφε: «Πεθαίνουμε».
Ο Έλληνας μποÏεί να Îχει πολλά κουσοÏÏια.
Δεν παÏει, όμως, να είναι πεÏήφανος και να Îχει φιλότιμο.
Και την αδυναμία του δÏσκολα την παÏαδÎχεται και την ομολογεί.
Θα Ï€ÏÎπει να Îχει φτάσει στο «αμήν», στο «μη πεÏαιτÎÏω», για να το κάνει.
Μήπως ήμαστε ήδη εκεί και το πολιτικό μας σÏστημα δεν το Îχει αντιληφθεί;
Μήπως η κοινωνία βÏίσκεται ήδη Îνα βήμα μπÏοστά από την πολιτική, κοινωνική και την πνευματική της ηγεσία;
Μήπως, η ηγεσία του τόπου παÏακολουθεί αμήχανα τις δÏαματικÎÏ‚ εξελίξεις επειδή δεν Îχει Ï„Ïόπο να διαχειÏιστεί την κÏίση και να δώσει Ï€Ïοοπτική ελπίδας;
Μήπως στα νÎα και οξυμÎνα Ï€Ïοβλήματα, Ï€Ïοτείνουμε μÎχÏι Ï„ÏŽÏα τις δοκιμασμÎνες, αλλά αποτυχημÎνες συνταγÎÏ‚ του παÏελθόντος;
Î Î¿Î»Ï Ï†Î¿Î²Î¿Ïμαι, ότι μÎχÏι στιγμής κανÎνα κόμμα δεν Îχει πιάσει τον σφυγμό της κοινωνίας.
Η Ελλάδα χÏειάζεται μια υπεÏθυνη, αλλά πατÏιωτική λÏση.
ΕπιμÎνω ιδιαίτεÏα στο «πατÏιωτική», γιατί δεν αποτελεί λÏση η φαλκίδευση κυÏιαÏχικών δικαιωμάτων της χώÏας.
ΥπάÏχουν Ï€Ïάγματα που είναι εκτός πλαισίου οποιασδήποτε οικονομικής συναλλαγής.
Ο καιÏός είναι …τώÏα.
Η ΙστοÏία δεν Ïωτάει κανÎναν αν είναι Îτοιμος
Ο κόσμος σίγουÏα δεν ανυπομονεί να ξαναδεί εκείνους που άφησαν τον ΚαÏαμανλή στη γÎφυÏα να πάει μόνος στο βυθό.
Μήπως νομίζουν ότι οι αλαλιασμÎνοι πολίτες ενδιαφÎÏονται για μπουÏνουζοσκαφάτους;
Μήπως μεÏικοί βουλευτÎÏ‚ νομίζουν ότι ασκοÏν «σκληÏή» αντιπολίτευση με άσφαιÏες δηλώσεις;
Ή μήπως αυτοί που Ï€ÎÏυσι αλληθώÏιζαν Ï€Ïος το Μνημόνιο και σήμεÏα νεÏουν με νόημα στο ΔÎΤ «καλοί είμαστε κι εμείς…», θÎλουν να ποζάÏουν για σωτήÏες μας;
Μια ποÏεία με Ï„Ïεις άξονες πεÏιμÎνουν οι Έλληνες.
Α. ÎÎο κοινωνικό συμβόλαιο, με αξιοκÏατία, οικονομικό Ï€ÏογÏαμματισμό και ανάσχεση όσο είναι εφικτό των δυσμενών συνεπειών από τα «ανοιχτά σÏνοÏα» στην οικονομία.
Î’. Άλλη Ï€ÏοσÎγγιση στην υπεÏάσπιση των εθνικών θεμάτων.
Γ. Άλλη παÏουσία στη διεθνή σκηνή, άλλη στάση απÎναντι σε εταίÏους και πιστωτÎÏ‚, δόμηση νÎας διεθνοÏÏ‚ εικόνας της χώÏας, δόμηση νÎων συμμαχιών.
Την Ïστατη στιγμή, λÎνε, οι κοινωνίες ενεÏγοποιώντας το Îνστικτο αυτοσυντήÏησης «σπÏώχνουν μπÏοστά» τους καλÏτεÏους.
Ο ΣαμαÏάς δεν θα Îχει πεÏίοδο χάÏιτος.
Και ίσως δεν είναι όσο Îτοιμος θα ήθελε.
Αλλά η ΙστοÏία δεν Ïωτάει κανÎναν αν είναι Îτοιμος.
antinews
No comments:
Post a Comment